Kelionė į Honkongą

Kažkur prieš mėnesį kovo 23d. aš, kartu su Paulium, pajudėjom Honkongo link. Kaip tai nutiko? Iš tiesų, tai niekas nieko neplanavo. Žinot kaip būna: nueini į parduotuvę nusipirkti pieno ir batono, o grįžti su pilnu maišu, nes akcijos parduotuvėje taip vilioja, atrodo, jeigu nepaimsi dabar, tai po to, už tą patį, mokėsi gerokai daugiau. Mums buvo analogiška situacija. Taip jau nutiko, kad šį pavasarį į Lenkija atėjo nauja didžiulė avialinijų kompanija – emirates, o savo atėjimo proga paleido tikrai pigių skrydžių, kurių kiekis, beje, buvo ribotas. Pigių skrydžių buvo gan nemažai ir įvairiom kryptim (visi į Aziją), Honkongas buvo vienas pigiausių ir skambėjo gan įdomiai. Viskas vyko labai greitai, nes pigių bilietų teoriškai turėjo būti dar dvi dienas, po to visi dingsta. Susisiekiau su Paulium ir nutarėm, kad, jo, varom! (What ever, juk mums tuo metu atostogos bus!) Kitą rytą susiskambinę per skype varom pirkti bilietų, o ką Jūs galvojate? NĖRA. Tikrai nelinksma. Bet radom skylutę: truputi pakoregavom savo kelionės datą, t.y. išvykimas viena diena anksčiau ir atvykimas viena diena anksčiau. Pačiame emirates puslapyje šiomis datomis taip pat jau nebebuvo pigių bilietų ir niekur jų jau nebuvo, išskyrus expedia.com. Ten irgi nebebuvo jokių pigių bilietų, bet įvedus šias datas dar vis rodė pigiasnia kaina – aišku mes pastvėrėme: 1200 LTL į priekį ir atgal (neblogai ką?) – po poros valandų ir expedia už tą kainą bilietų neberodė. Tai va, taip ir gavosi. Kai nusipirkom bilietus iki kelionės buvo likę dar mėnuo laiko, tad turėjom laiko susidėlioti ką norėsime pamatyti Honkonge, susiradom ir užsibookinom kur nakvosim (suradom patį patį pigiausią hostelį visamHongkonge – ~300LTL už 6 naktis), dar nusipirkom autobuso bilietus Vilnius – Varšuvos oro uostas – Vilnius – 120LTL.

Taigi, kaip ir sakiau, prieš mėnesį, vėlai vakare, išvykom autobusu iš Vilniaus ir tik kitos dienos rytą pasiekėm oro uostą, kuriame dar ganėtinai ilgai teko laukti mūsų skrydžio. Kai galiausiai prasidėjo laipinimas, aš buvau apšalęs. Matot, kai mano vieninteliai ilgi skrydžiai buvę tik į Ameriką ir atgal su LOT, tai po LOT, Emirates buvo kažkas WOW. Tikrai, gražios, visada besišypsančios, stiuardesės, ekranai prieš kiekvieną kėdę (ekonominė klasė), kuriuose gali žiūrėti visus pačius naujausius filmus, kurie tik dabar kine yra rodomi, serialus, žaisti žaidimus, klausyti muzikos, sekti BBC naujienas, stebėti skrydžio informacija, žiūrėti pro kameras kurios pritaisytos lėktuvo priekyje ir jo apačioje ir t.t. Skrydis buvo ilgas, bet kažkaip neprailgo. Mūsų persėdimas buvo Dubajuje ir persėdimas buvo tikrai ilgas ~12h – visa naktis. Na, ką galiu pasakyti apie Dubajaus oro uosta – kiek terminalų tiek prekybos centrų, žiauriai ilgi terminalai ir visi pilni parduotuvių (Varšuvos oro uostas, lyginant su Dubajaus, nykštukas). O, beje, kainos čia yra labai padorios (priešingai nei Varšuvoj), pavyzdžiui, kolos buteliukas, viso labo, tik 1.50LTL – pigiau nei pas mus. Iš Dubajaus į Honkongą skridom su dar įspūdingesniu lėktuvu – žiauriai žiauriai dideliu lėktuvu, pačiu didžiausiu kokiu yra man tekę skristi – tai buvo dviaukštis lėktuvas. Skrydis iš Dubajaus į Honkongą buvo dar ilgesnis, tačiau, galų gale, pasiekėme Honkongą. Pirmas dalykas kurį reikėjo padaryti, tai gauti Honkongo dolerių. Mes vežėmės eurų (po 150). Ten vietoje, pačiam oro uoste, yra keityklų, kur galima pasikeisti tuos pinigėlius. Už 150 eurų gavom po maždaug 1500 HKD. Kai atvykom, buvo jau visai vakaras, buvom žiauriai pavargę, viskas ko norėjom, tai kuo greičiau nusigauti į savo hostelį ir išsimiegoti. Tiesiai iš oro uosto iki mūsų hostelio veža autobusas, priveža prie pat pat, 25 metrai iki hostelio. Ir tuo pačiu, tai pats pigiausias būdas nusigauti iš oro uosto iki miesto. Vos išlipus iš autobuso prie mūsų prišoka įvairiausių žmonių (ne kinų) t.y. visokių arbų, afrikiečių ir pan. siūlančių nakvynę, tačiau mes mandagiai jiems pasakome, kad jau turime ir jie kaip mat atšoka (gerai, kad nėra įkyrūs, kaip, kad, pavyzdžiui, kokie indai – nors pats to nepatyręs, bet kiek matęs dokumentikos, tai jie gali 10 km tave sekti ir siūlyti nusipirkti popieriaus lapą). Galiausiai pasiekus hostelį, jo administratorius labai apsidžiaugia mus pamatęs, pasako, kad jau seniai mūsų laukia (na jo, mes žadėjom atvykti šiek tiek anksčiau, bet iš Dubajaus išskridom vėliau, tai taip ir gavosi). Susimokam už hostelį (po 800 HKD nuo kiekvieno) ir dar paima 100 HKD užstatą už raktą. Tada, prasidėjo spektaklis. Jis pareiškė, esą mato, kad mes esam labai pavargę, todėl pirmąją naktį jis mums duoda kambarį su privačiu dušu, toletu, teliku ir kitais privalumais. Jo žodžiais tariant: „I’m giving you all my heart“ (Atiduotu jums visą savo širdį).

Tada jis mums, žinoma, pasiūlė šitam kamabry ir pasilikti už mažytę priemoką. Kaip vėliau paaiškėjo, ne tokią ir mažytę, po 400 HKD nuo žmogaus, po to siūlė po 300 HKD. Na, mes nebuvome nusiteikę mokėti nei 100 HKD, tad, kad mums leistų šią naktį čia pernakvoti (geresniame kambary), pasakom, kad pagalvosim, pasitarsim ir rytoj pasakysim. Duše vanduo buvo šaltas, bet sukaupę jėgas vis tiek po juo lindom. Lovos kiniško standarto. Ta prasme, kojos tikrai gerai kyšojo už lovos, Pauliuj dar labiau, nes aukštesnis. Taigi, susiplanavom rytojaus dieną, kur varysim, kaip varysim ir t.t. ir ėjom gult!

Kitą rytą sužinojom, kad mūsų bičiulio, administratoriaus, draugiškumas buvo apsimestinis… (Nuvylė). Pasirodo, vakar jis paprasčiausiai neturėjo kur mūsų kišti, o mūsų pigusis kambariukas atsilaisvins tik apie pietus. Laukt neketinom, tai palikom tašę „saugoti“ administratoriams (jie ją pririšo su laidu prie kėdės) ir išėjom. Pirmieji pusryčiai buvo McDonalds’e – taip taip, bet nežinojom kur eiti, o šis buvo arčiausiai. Pasistiprinę lendam po žeme (į metro). Tos dienos tikslas buvo – „Big Buddha„. Pirmoji pažintis su Hong Kongo metro buvo gan įdomi, turiu omeny sistemą. Tačiau mes ją greit perpratom ir „nulaužėm“. Tiems, kam aktualu, tai kainos ten nėra labai baisios, bet daug važinėjant šiek tiek pakandžiotų. Iš regiono, kur mes gyvenom – „Tsim Sha Tsui“ – iki Big Buddha (ne iki pat) metro bilieto kaina buvo arti 20HKD, kas yra apie 7LTL. Jeigu pažiūrėtumėt žemėlapy, tai pamatytumėt, kad atstumas visai didelis. Atvykus, turim laukti dar pusę valandos autobuso. Iš tikrųjų, tai ne autobuso, bet eilės įlipti į autobusą. Žmonės čia labai tvarkingi, visi gražiai stoja į eilutę, o ji buvo ohoho kokia ir lipa į autobusą kiek telpą, po to laukia kito ir t.t. Manėm, teks laukti bent jau valandą, bet sukasi ten greitai, autobusų reisų dažnis tikrai geras. Kaina vėlgi apie 20 HKD, šis autobusas per pusę valandos priveža prie pat garsiosios budos. Yra galimybė keltis su keltuvu, tiksliai kainos nepamenu, bet tikrai virš 100HKD (ne mums). Atvykus viską apžiūrim, taip ir diena praeina. Čia šiek tiek foto (manau geriau, nei dar 100 žodžių, bandant nupasakot):

honkongas didzioji buda

Kai jau susiruošėm išvykti, visų pirma užėjo žiaurus rūkas, tada pradėjo lyti, tada pradėjo dar smarkiau lyti ir po to pradėjo labai labai stipriai lyti. Neturėjom nei skėčio, nei maišo – nieko. Prie pat pardavinėjo tuos celafaninius paltus po 30HKD, bet pagalvojom, kad labiau apsimoka sušlapti. Tai kol sulaukėm autobuso, patikėkit – sušlapom. Gerai, kad Paulius turėjo kuprinėj rūbų, tai po to prekybos centre persirengėm maikes. Ten pat ir pavalgėm – šį kart jau kiniško maisto. Šakučių, peilių – nėra. Nieko, pavyko ir su lazdelėm, nors Pauliui atrodė, kad kažkas ten iš mūsų juokėsi, kaip mes valgėm :D.
Grįžę jau vakare įsikurėm savo naujajame „kambary“, mes jį praminėm „kompiuterine“, pažiūrėkit nuotraukas ir suprasit kodėl:

honkongas hostelis

Nieko, viskas gerai. Aplaistom naujuosius apartamentus kinišku alumi (alus iš ryžių), susiplanuojam kitą dieną ir einam ilsėtis, nes kitą dieną teks pavaikščiot.

Kitą dieną keliavom į Dragon’s Back. Manau, tikrai dėmesio vertas lankytinas objektas. Reikėjo važiuoti autobusu. Išlipom (kaip google maps mums buvo liepęs), bet nieko aplink neradom, tik kažkokią „stovyklavietę“ sumuštinį suvalgyti. Laimei, netoliese esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje buvo žmogus, kuris mums pasakė, kad mūsų ieškomas dragon’s back’as yra už kokių 10 min kelio į kažkurią tai pusę. Patikėjom. Ėjom, ėjom, man rodos, daugiau negu 10min, bet priėjom. (Tad geriau aklai google žemėlapiais nepasitikėti.) Užtenka paėjėti kokią pusę valandos, kad suprastum kodėl ši vieta vadinama dragon’s back’u. Kyli, leidiesi, kyli leidiesi. O vaizdai tikrai kvapą gniaužiantys. Kalnai, jūra į vieną pusę ir kitą pusę. Įmetu nuotraukų, kad būtų vaizdžiau.

honkongas dragon's back

honkongas dragons back

honkongas dragon back

Užtrukom, kol perėjom trasą. Tada, nusukom į šoną ir nuėjom, mūsų, jau iš anksto nusižiūrėto, Beach Bay, link. Gerai, kad einant į paplūdimį reikėjo leistis žemyn. Tas paplūdimys ir kaimelis, atrodo, visiškai atskirtas nuo pasaulio, aplink tik didžiuliai kalnai (kaip čia tos mašinos aplamai atvažiavo?)  Papludimy pilna banglentininkų. Lendam į jūrą ir mes. YES! 2013 metų maudymosi sezonas atidarytas.

honkongas beach bay

Po to, pavalgėm kažkokioj kaimelio kavinėj, visiškai vietinės reikšmės restoranėlis, kainos kaip ir visur per daug nesikandžioja, o ir skanu buvo. Pirmą kart paragavom garsiosios, kinų mėgstamos, „milk tea“, kuri, beje, yra labai stipri arbata, tad cukraus tikrai reiks. (Visi kas vyksit į Honkongą, ar šiaip Kiniją, privalot paragauti, ją pateikia visur, kur galima pavalgyti.) Grįžę autobusu atgal iš kur pajudėjom ryte pamatėm turgų, pagrinde vien daržovės ir žuvis.

honkongas turgus

Žuvies tikrai daug ir visokios, dabar net nežinau, kur daugiau žuvų rūšių galima buvo pamatyti: ar tame turguje, ar Klaipėdos jūrų muziejuje… 😀 Vakare ėjome pasigrožėti Honkongo garsiuoju „Skyline„. Iki ten, daugmaž, 5 min kelio pėsčiomis nuo mūsų hostelio. Vaizdas tikrai jėga! Kai atėjom dar buvo šviesu. Ten pat yra įsikūrusi ir Honkongo „Star Avenue“ – tai Hollywood’o žvaigždių alėjos analogas Hongkonge, su jų kino žvaigždėm. Taip pat, čia garsioji Brius Lee statula, prie kurios taip visi nori nusifotografuoti.

honkongas star avenue

honkongas skyline

honkongas star avenue bruce lee

honkongas bruce lee

Sutemus vaizdas dar įspūdingesnis, jeigu kada nors nuvyksite ir tai patys pamatysite, tai tikrai įstrigs jums į atmintį. 20h čia prasideda šviesų šou. Labai išgirtas, tačiau nieko per daug ypatingo mes ten su Paulium nepamatėm. Krante kuriame stovite groja muzikytė, o pagal ją kitoj pusėj dangoraižių lemputės visaip mirksi, šviečia. Tai trunka ne ilgai, apie 15min, tad kodėl gi nepažiūrėjus. O susirenka to pažiūrėti tūkstančiai žmonių – teks pakovoti dėl vietos.

honkongas skyline naktis

Taip ir baigiasi antroji diena. Dar kažkur eiti jėgų tikrai nebėra, ypač po Dragon Back’o.

Kita diena ne ką mažiau įspūdinga. Pirmasis mūsų lankytinas objektas šią dieną buvo 10000 Budų šventykla. Lyginant su vietom, kuriose buvome prieš tai, ši vieta – visiškai užmiršta turistų, VISIŠKAI. Ten praktiškai vieni vaikščiojom. O taip yra be reikalo. Vieta išties verta dėmesio ir tikrai rekomenduočiau ten nuvykti. Vos pradėjus kilti į šventyklą jau galima suprasti, kodėl šį švetykla taip pavadinta.

honkongas 10000 budu sventykla

Budų žvėriškai daug. Jų yra visokiausių: gerų, piktų, plikų, su plaukais, juokingų, nejuokingų ir pan. kurį laiką palypėjus pasiekiama pirmoji (pagrindinė) šventykla. Joje, tikrąją to žodžio prasme, 10000 budų (gal ir daugiau). Foto daryti buvo negalima, bet aš beblyksčiu rėžimu, nežiūrėdamas kur fotkina, vieną padariau.

Vaizdai aplink šventyklą irgi nuostabūs.

Po to galima lipti dar aukščiau, pakeliui grožintis didžiosiom budom. Mes tai ir padarome. Užlipę randam dar kelias šventyklas. Apžiūrėję šią šventyklą grįžtam į Tsim Tsha Tsui, iš kur jau pėstute keliavom iki gariojo „Star Ferry„:

honkongas star ferry

Šie keltai veikia jau virš 100 metų ir yra pigiausias būdas persikelti iš žemyninės Honkongo dalies į „Vicrotia Harbour“. Persikelti kainuoja apie 2 Honkongo dolerius, kas yra juokingai mažai (nekainuoja net lito). Ilgau laukti nereikėjo, šių keltų yra ganėtinai daug ir jie važinėja gan dažnai.

honkongas star ferry keltas

Persikėlę į kitą pusę, bandėm įlįsti įmiestą. Žinoma, buvo iškeltas pėsčiųjų takas, kuris jungė prieplauką su miestu, bet mes jo nepamatėm, tad ėjom ilgai ir nuobodžiai, vis ieškodami būdo kaip pereiti gatvę. Pirmoji stotelė „Vicoria Harbour“ buvo „Central–Mid-levels escalator„. Tai, kaip teigiama, yra ilgiausi pasauly „keliantys laiptai“. Kilti tenka išties netrumpai. Kiek teko skaityti, tai jie iš ryto,kažkur tais iki 10h leidžia žemyn (žmones einančius į darbus ir pan.), o po to iki nakties kelia į viršų. Po to, norėjom nueiti į Bank of China. Sakau norėjom, nes ne visai gavosi. Į banką nuėjom, tačiau pasikelti į jo viršų negalėjom, kažką ten tvarkė ir žadėjo atidaryti tik kitą savaitę, kada mūsų čia jau nei kvapo nebebus. O šiaip, kas žadate vykti, tai žinokit, kad Bank of China, galite pasikelti į 42 aukštą nemokamai ir apžiūrėti miestą iš viršaus. Netoli nuo Bank of China buvo Hong Kong parkas. Išties gražu ten. Kažkaip net sunku patikėti: esi mieste apsuptas dangoraižių, o užėjęs ten patenki į visišką oazę. Kriokliai, tvenkiniai, žuvys, vėžliai – gamta. Nuotraukos, galbūt, šiek tiek geriau perteiks vaizdą iš ten:

honkongas hong kong parkas

honkongas hong kong park

Pasigrožėję gamta toliau buvom suplanavę užsikelti į taip vadinamą „The Peak„. Vieną įspūdingiausių vietų Honkonge. Tikrai, jeigu turėčiau vieną dieną Honkonge ir turėčiau rinktis ką pamatyti, „The Peak“ tikrai būtų prioritetų viršuje. Peak’as yra virš viso miesto, iš ten atsiveria nuostabi panorama, tačiau oras turi būti palankus, nes užplaukus debesims nematysite NIEKO. Kai jau stovėjome eilėje nusipirkti bilietuką užkilti Tram’u į viršu pradėjo pliaupti. Patys žinot ką tai reiškia, na, bet mes tikimės geriausio, o gal gi ką nors pamatysim. 😀 Bilietą pirkom tik į viršų, atgal planavom parvažiuoti autobusu, mat taip pigiau.

honkongas the peak tram

Kai užkilom, nesimatė nieko, tik pilka. Pilka spalva visur. Tačiau po kokio pusvalandžio mums žiauriai pasisekė. Pradėjo pūsti vėjas. Koks džiaugsmas apėmė pamačius pirmąjį pastatą, po to lindo dar vienas, dar vienas, kol galų gale atsivėrė viso miesto panorama. ŽIAURIAI PASISEKĖ. Sunku apsakyti, kiek tada laimės tai suteikė, nes pilkuma visai nežavėjo. 😀 Prabuvom čia iki pat vakaro, laukėm kol sutemo, nes naktinis miesto vaizdas kaip taisyklė visada gražesni. Štai foto iš „The Peak“:

Atgal autobusu nevažiavom. Sugalvojom dar pigiau – nulipsim. Na ką, ir nulipom per kokias 50min. bet kojų pirštai tikrai pavargo, nes lipant vos ne valandą žemyn, pirštai pastoviai įsirėmę į bato priekį. Lipti žemyn yra savų pliusų. Kaip jau sakiau, tai užtrunka, tad ilgiau galite grožėtis vaizdu į miestą iš viršaus. Atgal į žemyninę Hong Kongo dalį grįžom vėl su „Star Ferry“. Kai kėlėms kaip tik buvo prasidėjusi šviesų šou, tad turėjom progą tai išvysti dar kartą, tik kiek iš kitos perspektyvos.

Žaibo greičiu, štai jau ir ketvirtoji mūsų diena Honkonge. Šią dieną skyrėm kiniškom grožybėm. Iš pradžių nuvažiavome į Nan Lian Garden. Didžiulis, nuostabaus grožio sodas. Taip pat ten yra didžiulė šventyklą. Žmonių čia vaikščiojo, tačiau nebuvo sausakimša. Malonus pasivaikščiojimas garantuotas + gražūs vaizdai.

honkongas nan lian garden

Iš ten patraukėm į Wong Tai Sin šventyklą. Atstumas tarp sodo ir šios šventyklos nėra labai didelis, tad nuėjome pėsti. Pakeliui galima išvysti ir skurdžiau gyvenančių honkongiečių. Priėję šventyklą išvystame krūvas žmonių. Čia jų iš tiesų daug. Užėjus pro vartus ir apsidairius nesunku suprasti, kas čia juos visus traukia. Taip pat, šioje, Wong Tai Sin, šventykloje buvo galima išvysti besimeldžiančių budistų. Dauguma jų, atlikinėjo gan įdomų ritualą: pasiėmę kibirėlį, (ar kažką panašaus) su krūva pagaliukų, klūpa ir lankstos tol, kol iškrenta pagaliukai iš to kibirėlio. Nežinia, kaip ten tiksliai yra (šiaip jau reiktų eiti ir pasiskaityti), bet spėju, kad iškritusių pagaliukų skaičius kažką jiems reiškia/sako.

honkongas Wong Tai Sin

Apėjome šventyklą, pasigrožėjom vaizdais, šiek tiek pasėdėjom ir ėjom toliau. Nuėjom šiek tiek pasidairyti į vieną jų prekybos centrų, kurių čia apstu. Tikrai, ko jau ko, o parduotuvių čia netrūksta. Visada aplinkui rasi bent jau vieną ir kiekviena jų savo dydžiu nenusileidžia mūsiškiams akropoliams, ozams, panoramoms… Kaip jau sakiau, parduotuvės visur, netgi nusileidus po žeme, visur didžiuliai parduotuvių tinklai su garsių firmų ženklais. Jeigu turite planų įsigyti Rolex laikrodį, tai Honkonge tai padaryti jums bus lengviausia. 😀 Jeigu pasakyčiau, kad būdami bet kur Honkonge ir apsisukę 360 laipsnių kampu išvystumėte bent vieną Rolex parduotuvę, žinokite, tai nebūtų didelis melas. Rolex parduotuvių čia krūvos. Iš vieno taško, daugiausiai mačiau berods 3 aplink. Ir jeigu ką, jos visos tikros, ne kažkokios „fake“ ar pan. Fake, jums gali pasiūlyti gatvės pardavėjai. Vakarop, nukeliavome į garsųjį Temple Streen Night Market. Čia galima įsigyti visokiausių niekučių, kaip ir garsių firmų, „originalių“ daiktų. Originalių parašiau kabutėse, nes pasivaikščiojimas po turgų privertė suabejoti. Perėję per turgų atgal ėjome šonu, tad iš ten matėsi visi užkulisiai. Ką išvydom? Ogi kaip vienas kinas su džiovintuvu šildė plėvelę ant „Dr. Dre“ ausinių dėžutės, kitaip tariant, kaip jis tas ausines supakavinėjo. 😀 Jeigu nieko neplanuojate pirkti, vis tiek verta čia ateiti, galėsite paragauti ko nors egzotiško. Pavyzdžiui, mes su Paulium nusipirkom aštuonkojų kojelių. Susimokėjęs už kojales jau norėjau eiti ragauti, gerai išgirdau moters šaukimą grįžt, nes jas dar reikėjo iškept. 😀 Iškepti = įmerkė į kažkokią baisią karštą riebalų masę ir palaikė ten 10 sec. kvepėjo tikrai ne kaip, na bet buvo valgoma. Galit pažiūrėt kaip tai vyko:

Taip, po truputuką ir prabėgo diena.

Penktoji diena. Mes viską, ką norėjome, daugmaž, jau ir apžiūrėjome, tad teko improvizuoti. Google buvo mūsų draugas. Susidarome dar du objektus, kuriuos būtų šaunu apžiūrėti, o likusią dienos dalį nutarėm paskirti parduotuvėm: Pauliui reikėjo naujo kuprinės + reikėjo nusipirkti suvenyrų t.y. alkoholio, arbatos ir pan. Taigi, pirmiausia nuvažiavom į Tin Shui Wai kaimelį, kur yra Ping Shan Heritage Trail. Ši vieta gan nutolusi nuo centrinio Honkongo. Važiavom apie valanda. Kadangi, ši vieta yra nutolusi, tai čia ir žmonių automatiškai atklysta mažiau – o be reikalo. Čia atvykti tikrai verta. Šis kaimelis turi ką parodyti. 16 amžių menanti architektūra, šventyklos, visai kitu ritmu judantys vietiniai – niekur neskuba, niekur nelekia.

Grįžę atgal, nužygiavom į Kowloon Park. Jis buvo visai mūsų panosėje, tačiau prieš tai jo nepamatėm. Kad ir kiek parkų aplankytum Honkonge, kiekvieną kartą užėjęs nustembi iš naujo. Vidury miesto, tarp dangoraižių didžiulis nuostabus parkas, su daugybe gražių medelių, labirintu, iš krūmų, vaikams, visokiausių egzotiškų paukščių – flamingai, nematytos antys, gulbės ir t.t. Dar ir įvairiausių rūšių papūgų – viena jų netgi kalbėti mokėjo, vis kartojo „hello“ ar tai „hi“.

honkongas Kowloon park

Bevaikštant po parką, vienas musulmonas (sprendžiu, kad musulmonas pagal tai kaip apsirengęs ir šiaip netoliese buvo musulmonų šventykla, tad čia jų buvo nemažai) mane be prasilenkėt nužvelgė ir padarė išvadą, kad aš esu labai laimingas/sėkmingas („lucky“) žmogus. Dar paklausė manęs ar noriu žinoti iš kur jis žino. Aš, žinoma, neatsisakiau. Jis pareiškė, kad tai mato iš mano veido. 🙂 Neesu prietaringas, bet nudžiugino, tegu jo žodžiai taip Dievui į ausį. Taip apžiūrėję šį nuostabų parką, kaip jau minėjau prieš tai, iškeliavom į žygį po parduotuves, kuris nuvargina bent jau tris kartus labiau nei vaikščiojimas po miestą.

Kitą dieną jau turėjom išskristi iš Honkongo (ir išskridom. :D). Susikrovėm viską, išsikraustėm iš nuostabiųjų apartamentų, nuėjom pavalgėm kiniško maisto ir po to trynėmės prie uosto, dar paskutinį kartą pasigrožėjom Skyline’u. Tuo pačiu autobusu, kuriuo atvažiavom į miestą, grįžom į oro uosta ir taip po truputi, su netrumpom pauzėm oro uostuose grįžom į Lietuvą.

Apibendrinant, tai buvo nuostabi kelionė, kuri mums leido iš arčiau pažinti Honkongą. 5 dienų šiam miestui pilnai užtenka. Pateiksiu lankytinų objektų sąrašą, kur mes lankėmės, kad būtų vienoje vietoje:

• Big Buddha
  • Dragon’s Back
  • Star Avenue
  • Skyline (+šviesų šou 20h)
  • Beach Bay
  • 10 000 Buddhas Monastery
  • Star Ferry
  • Central–Mid-levels escalator
  • Bank Of China
  • Hong Kong Park
  • The Peak (+užsikėlimas su Tram)
  • Nan Lian Garden
  • Wong Tai Sin
  • Temple Streen Night Market
  • Tin Shui Wai
  • Ping Shan Heritage Trail
  • Kowloon Park

Prenumeruoti

Užsiprenumeruokite naujienlaikraštį ir būkite informuoti apie naujus įrašus pirmi.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 Responses to Kelionė į Honkongą

1. Standartinis rugsėjo 7, 2013 at 11:02 pm #

Visu pirma super kelione turejo but 🙂 Tikrai idomi vieta Hong Kong’as. Senai svajoju ten pabuti ar bent kaip nors koki pusmeti pagyventi. Karta per savaite su google street view pakeliauju, bet cia ne tas pats, kas keliauti realiai. Gal netycia zinot kokios salygos, vizos pagyventi tenais?

• Šarūnas rugsėjo 16, 2013 at 9:22 am #

Sveikas, lietuviams vizos į Honkongą šiaip jau nereikia. Nors, jeigu planuoji būti Honkonge ilgiau negu 90d. tada gal ir reiktų gauti kažkokį leidimą, tačiau nemanau, kad tai būtų sudėtinga, viso labo gautum truputį susimokėti 🙂

2. Lukas rugsėjo 30, 2013 at 5:50 pm #

Sveikas,

Labai įdomus bei informatyvus aprašymas. Buvo baisiai įdomu skaityti :).

Turiu keletą klausimų – pirmiausia, ar dar yra tikimybė gauti tokių pigių bilietų, ir apskritai ne tik Aziją, bet, kad ir į JAV (!). Kokią software naudoji skrydžių paieškom, ar galbūt tenkinies skyscanner’iu?

Ar tiesa, jog pigūs skrydžiai – tai jau praeitis? Kad bumas jau seniai praėjo? Prašau, paneik mane!

• Šarūnas lapkričio 3, 2013 at 5:04 pm #

Sveikas, Lukai,

Visų pirma tai labai atsiprašau, kad taip negreit atrašau, bet praeitas mėnesis tikrai nelengvas buvo…
      Galimybė gauti pigesnių bilietų visada yra, tačiau sunkiai galima pasirinkti kur ir kada nori keliauti. Dabar neseniai mačiau kažkuri oro linijų kompanija paleido pigių bilietų į Čikagą (JAV). Į priekį ir atgal vos 1400 LT. Tų akcijų būna, žinoma, toli gražu ne tiek kiek vietinės reikšmės skrydžių akcijų atrakcijų (po europą su ryanair, wizzair etc.) Jokių programų nenaudojau, esu užsiprenumeravęs kelis blogus (pavyzdžiui, makalius), kurie visą darbą atlieka už mane. Nueini ir pažiūri kas gero tuo metu. Taip ir sužinojau apie akciją skrydžiams į Aziją. Labai norėčiau, kad kitais metais tokiu pat metu vėl kažkas panašaus būtu, nes minčių keliauti jau yra.
      O dėl to, kad pigūs skrydžiai praeitis, tai tikrai ne 😀 Pigių skyrdžių būna visada, tik jeigu nori skraidyti pigiai, reikia Tau derintis prie skydžių, o ne skyrdžius prie savęs (bent jau dažniausiai taip) 😀

3. Juozapas sausio 5, 2014 at 3:50 pm #

Super įrašas! Perskaičiau visą, labai gerai ir smagiai susiskaitė 🙂

Turiu klausimą – koks gavos visos kelionės biudžetas? Ir ar būdavo, kad prašydavo kiniečiai nusifotografuoti? Nes aš pamenu kai Kinijoje buvau tai kelis kartus yra tekę pasijausti žvaigžde 😀

• Šarūnas sausio 5, 2014 at 7:21 pm #

Dėkui dėkui 🙂
      Biudžetas 2000 LTL čia jau su viskuo, Vilnius – Honkongas – Vilnius, nakvynė, maistas, lauktuvės ir t.t.
      Ha, priminei – taip pasijutau žvaigžde. Bet aš iškart nesupratau. Taip, paklausė ar gali nufotkint kažką (labai neaiškiai angliškai), aš pagalvojau, kad užstoju, tai sakau ok ir pasitraukiau į šoną, o po to žiūriu jau stovi šalia manęs, o draugė fotkina 😀 Linksmai taip. Turbūt taip nutikti tik Kinojoj gali 😀

• Juozapas sausio 6, 2014 at 12:24 pm #

Hahahhah. Aš pamenu mes su šeima keliavom ir buvom atsiskyrę aš su mama ir tėtis su sesę, tai per tą laiką tėtis su sese sugebėjo nusifotkint su visa studentų grupe 😀

Manau visoj Azijoj (kur siauraakiai) kaimo vietovėse, kur užsieniečių nemato jiem kažkas wooow 🙂

O šiaip biudžetas labai padorus 🙂

4. Aleksandras vasario 14, 2015 at 10:40 am #

Sveikas, pats planuoju kelionę į Hong Kongą, tai noriu paklausti, ar buvo kokių problemų dėl smogo?

• Šarūnas gegužės 25, 2015 at 7:33 pm #

Sveikas, atsiprašau, kad taip pavėluotai atrašau, bet jeigu ne Jums, tai gal kam kitam bus naudinga. Ne, Honkonge smogo problemos nesijautė.